У сучасному інформаційному суспільстві
проблема розвитку пізнавальної
самостійності школяра набуває особливого
значення. Навчання - основна форма розвитку пізнавальної самостійності та активності
особистості молодшого школяра.У
навчальній діяльності учні не тільки здобувають нові знання, але й розвивають
власні пізнавальні здібності, завдяки яким вони можуть самостійно шукати нове,
задовольняючи свої потреби в пізнанні.
Пізнавальна самостійність більшістю дослідників трактується як особистісна
якість, здатність власними силами та за
власним почином пізнавати в процесі цілеспрямованого пошуку. О. Я. Савченко
наголошує, що пізнавальна самостійність охоплює чуттєве сприймання, запам’ятовування
та різні види дій. При цьому визначальним у розвитку самостійності є емоційне
ставлення особистості як до об’єкту, так
і до процесу пізнання.
Немає коментарів:
Дописати коментар