неділя, 1 червня 2014 р.

Модуль 2


     У сучасному інформаційному суспільстві проблема розвитку  пізнавальної самостійності школяра  набуває особливого значення. Навчання - основна форма розвитку пізнавальної самостійності та активності особистості молодшого школяра.У навчальній діяльності учні не тільки здобувають нові знання, але й розвивають власні пізнавальні здібності, завдяки яким вони можуть самостійно шукати нове, задовольняючи свої потреби в пізнанні.
     Пізнавальна самостійність більшістю дослідників трактується як особистісна якість, здатність власними  силами та за власним почином пізнавати в процесі цілеспрямованого пошуку. О. Я. Савченко наголошує, що пізнавальна самостійність охоплює чуттєве сприймання, запам’ятовування та різні види дій. При цьому визначальним у розвитку самостійності є емоційне ставлення особистості  як до об’єкту, так і до процесу пізнання.

Немає коментарів:

Дописати коментар